27 Juli 09

Hello! Idag ärdet bra en vecka kvar tills min födelsedag :) 0ch 5 dagar kvar tills mitt party! Idag e det sammmaaa grejer som ska göras som igår....Vi var i pappas nya lägenhet och den var skiiiit fiiinnnnnn<3 älskar den. Imoron kommer kanske Niki och Sanaz(SARA) Asså min kusiner :D. KUL! De har varit i Spanien. Men ska vi packa och kanske städa i pappas lägenhet :) KUUUUUUUUUUUUL... -_- NOOOT! Igår var vi på Gränby centrum och Pappa gav parisa pengar till att köpa en present till mig. jag sa vad jag ville ha och inte ville ha. När hn valde fick jag gå nån annanstans. Sen köpte jag jätte söta örhängen från ginatricot.Bara 19 kr. Jah kan tyvärr inte lägga in bilder för att jag har ingen USB-kabel med mig till pappa. Ajaaaaa BYE BYE1<3

/Panthea

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag vet att du vet det men anledningen till att jag nt bjöd dej var för att för det första kmr du få tråkigt p.g.r av just den anledningen : Du kmr få tråkigt. och för det andra så är jag pissed off on u så jag vill nt bjuda dej !

Och jag bryr mej ärligt talat nt om vi bråkar lr nt,det e ändå som ett skämt för mej,för att det har hänt så jäkla många ggr så jag har vant mej. Så fortsätt hålla på jag bryr mej ändå nt ((:

2009-07-27 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0