13 Juli 09

Tja :) Jag hann inte skriva när jag var på grönan eller igår :( Sorry! :( Vi hade SUPEEERRRRR KUL på grönan :) jag shima,parisa,arash och anahita gick! :) jag åkte kvasten,extreme,insane,frittfall,gungorna,pop-expressen,lustiga huset,vilda musen och bergodalbanan :) DET VAR SKIIIIIT KUL! :) jag vågade inte gå in i Spökhuset xD Arash,Shima och Parisa gick!! jag och anahita spelade singstar så länge i playstation huset :) Det var också kul :) här kommer lite bilder då :)


Jag och Shima i lustigahuset



































Jag och Anahita spelar SIngStar( JAG VANN ,Jag var blå* )

När vi stog i kön till Frittfall var E.M.D där :) De uppträde på Sommarkrysset :) Vi såg också tobbetrollkarl


Här är Parisa och Anahita som åker pop-expressen :) Jag satt brevid Arash -.- HAHA



Ja det var en go dag :)<3 Vill dit igen :( Kanske ska dit snart ;) Med pappa men jag vill åka dit med emelin och yasmin<3Jag vann en grej också men jag orkar inte takort på den :(
jag fick inte min mobil :( Det tar några veckor/månader till :(
Aja herrååå

/Panthea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0